Κατά την άφιξη των επισκεπτών στο ξενοδοχεία μας για τους επόμενους μήνες. θα παρατηρήσουν ορισμένες αλλαγές- προσθήκες στις λειτουργικές διαδικασίες του ξενοδοχείου οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να ελαχιστοποιήσουν το ρίσκο και να ενισχύσουν την ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων.

Τα επιπλέον μέτρα που λαμβάνει το ξενοδοχείο μας, τηρώντας τόσο τα υποχρεωτικά κριτήρια των Υγειονομικών Πρωτοκόλλων της χώρας μας  όσο και τις προαιρετικές συστάσεις, με σκοπό την ενίσχυση της εμπιστοσύνης και ασφάλειας τόσο  των πελατών όσο και του προσωπικού μας περιλαμβάνουν τα κάτωθι:

Εκπαίδευση του προσωπικού του ξενοδοχείου

•                 Εκπαίδευση όλου του προσωπικού  στην τήρηση των νέων COVID-19 Υγειονομικών Πρωτοκόλλων 

Μέσα Ατομικής Προστασίας

•                 Παροχή μέσων ατομικής προστασίας σε όλο το προσωπικό.

•                 Αντισηπτικά χεριών είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες και το προσωπικό σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους

Διατήρηση αποστάσεων

•                 Κατάλληλες σημάνσεις σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους

•                 Κατάλληλη διάταξη τραπεζοκαθισμάτων σε υποδοχή, εστιατόρια, bar, πισίνα

Πρωτόκολλα  καθαρισμού –απολυμάνσεων

Το ξενοδοχείο έχει επιλέξει  εγκεκριμένα απολυμαντικά σκευάσματα με ιοκτόνο και βακτηριοκτόνο δράση κατάλληλα για τον SARS- CoV-2.

Δωμάτια επισκεπτών.

•                 Ενισχυμένα προγράμματα καθαρισμού και απολυμάνσεων για τον καθαρισμό των δωματίων επισκεπτών με ιδιαίτερη έμφαση στα σημεία συχνής επαφής

•                 Συσκευή ατμού χρησιμοποιείται για την απολύμανση υφασμάτινων επιφανειών.

•                 Υπάρχει διακριτική παρακολούθηση από τη Διοίκηση πελατών με συμπτώματα για διαχείριση.

•                 Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής (αποφυγή επαφής προσωπικού καθαριότητας με πιθανό κρούσμα και περαιτέρω μετάδοση).

•                 Για τις αναχωρήσεις, εφαρμόζονται 2 πρωτόκολλα:

o                 Κανονικός καθαρισμός και αναμονή 24 ωρών πριν το δωμάτιο διατεθεί σε πελάτη ή

o                 Σχολαστικός καθαρισμός – απολύμανση στις επίμαχες επιφάνειες δωματίου και μπάνιου.

o                 Άνοιγμα θυρών και παραθύρων για φυσικό αερισμό του χώρου καθημερινά.

•                 Απομακρύνονται διακοσμητικά αντικείμενα από τα δωμάτια.

Τμήμα Υποδοχής

•                 Το check out 11 π.μ. το check 15.00 μ.μ.

•                 Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του καταλύματος τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο ξενοδοχείο (όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας όπως διεύθυνση, τηλέφωνο, e mail), ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων.

•                 Υπάρχει η προβλεπόμενη προσοχή και ασφάλεια στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και ενημερώνονται όλοι οι επισκέπτες και το προσωπικό ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας.

•                 Επίσης, υπάρχει καταγραφή και ενημέρωση του Βιβλίου Συμβάντων COVID-19 στην υποδοχή του ξενοδοχείου.

•                 Διαχωριστικό plexiglass  στην υποδοχή

•                 Κατάλληλη σήμανση στο δάπεδο της υποδοχής για τήρηση των αποστάσεων

•                 Τα κλειδιά- κάρτες απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση

•                 Τα τερματικά POS απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση

•                 Επιφάνειες εργασίες και αντικείμενα κοινής χρήσης απολυμαίνονται κατά τη διάρκεια της βάρδιας και σε κάθε αλλαγή βάρδιας

•                 Πλήρες medical kit  διαθέσιμο στην υποδοχή

•                 Ενισχύεται η δυνατότητα χρήσης ανέπαφων συναλλαγών

•                 Οι πελάτες ενημερώνονται σχετικά με τις αλλαγές σε παρεχόμενες υπηρεσίες

Λειτουργία εστιατορίων

•                 Το service στο μπουφέ πραγματοποιείται μόνο από το προσωπικό του εστιατορίου

•                 Στο εστιατόριο χρησιμοποιούνται λινά μιας χρήσης

               Κατάλληλες αποστάσεις τραπεζοκαθισμάτων

Ασφάλεια Τροφίμων

·        Στο ξενοδοχείο μας, η προετοιμασία τροφίμων πραγματοποιείται από εκπαιδευμένο προσωπικό τηρώντας τις αρχές HACCP.

·        Παραλαβή εμπορευμάτων από συγκεκριμένο μέλος του προσωπικού και πάντα φορώντας τα ενδεδειγμένα ΜΑΠ.

·        Τήρηση διαδικασίας FIFO (first in - first out).

·        Τήρηση των αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων στην κουζίνα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών.

·        Απαγορεύεται η είσοδος στο χώρο της κουζίνας για τους μη έχοντες εργασία. Σε περίπτωση που αυτό δεν μπορεί να αποφευχθεί, παρέχονται στον επισκέπτη κατάλληλα μέσα ατομικής προστασίας στην είσοδο της κουζίνας.

·         

Λειτουργία πισίνας

•                 Τήρηση αποστάσεων σε ξαπλώστρες

•                 Απολύμανση σε ξαπλώστρες μετά από κάθε χρήση

 

Το ξενοδοχείο μας εφαρμόζει σχέδιο διαχείρισης σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος επισκέπτη ή εργαζομένου με βάση το Υγειονομικό Πρωτόκολλο της χώρας μας.

Σχέδιο Διαχείρισης Ύποπτου Κρούσματος COVID-19

Εάν ένας επισκέπτης πληροί τα κριτήρια του ορισμού κρούσματος COVID-19, εφαρμόζονται τα παρακάτω:

·        Ο υγειονομικός υπεύθυνος του ξενοδοχείου επικοινωνεί με την γιατρο η οποία αξιολογεί το περιστατικό. Εφόσον κριθεί απαραίτητο, γίνεται COVID-19 test και αν βγει θετικό ενημερώνεται άμεσα ο ΕΟΔΥ (1135) για δήλωση του κρούσματος και παρέχονται οδηγίες αντιμετώπισής του.

·        Συνιστάται στο ύποπτο κρούσμα να παραμείνει στο δωμάτιό του με την πόρτα του δωματίου κλειστή.

·        Σε ασθενή, που εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού (βήχα, φτέρνισμα, καταρροή), χορηγούνται άμεσα απλή χειρουργική μάσκα και χαρτομάντηλα.

·        Αν υπάρχει συνοδός του ασθενούς, που επιθυμεί να μείνει κοντά του για να τον φροντίζει, χορηγείται στο συνοδό απλή χειρουργική μάσκα και του συστήνεται να πλένει τα χέρια του, κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με εκκρίσεις του ασθενή και οπωσδήποτε πριν ο συνοδός αγγίξει το πρόσωπό του ή φάει ή πιει.

·        Αποφεύγεται η είσοδος στο δωμάτιο του ασθενούς, αν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος. Αν παρουσιαστεί ανάγκη, ένα μέλος του προσωπικού του ξενοδοχείου ασχολείται κατά αποκλειστικότητα με τυχόν ύποπτο κρούσμα.

·        Ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός απορρίπτεται σε σκεπαστό κάδο απορριμμάτων και δεν ξαναχρησιμοποιείται.

·        Μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού ακολουθεί πλύσιμο χεριών.

·        Η Διοίκηση λαμβάνει μέριμνα, ώστε να υπάρχει άμεσα προσβάσιμο στο προσωπικό του ξενοδοχείου επαρκές αναλώσιμο υλικό για την πρόληψη των λοιμώξεων: σαπούνι και νερό ή αλκοολούχο διάλυμα καθαρισμού χεριών, χαρτομάντιλα, απλές χειρουργικές μάσκες, γάντια μιας χρήσης, θερμόμετρα, σακούλες απορριμμάτων, υγρά καθαρισμού επιφανειών.

 

Εάν ένας εργαζόμενος  πληροί τα κριτήρια του ορισμού κρούσματος COVID-19, εφαρμόζονται τα παρακάτω:

·        Ο υγειονομικός υπεύθυνος του ξενοδοχείου επικοινωνεί άμεσα με την γιατρό η τον ΕΟΔΥ για δήλωση του ύποπτου κρούσματος και οδηγίες αντιμετώπισής του.

·        Συνιστάται στο ύποπτο κρούσμα να παραμείνει σε συγκεκριμένο χώρο με την πόρτα του δωματίου κλειστή.

·        Σε ασθενή, που εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού (βήχα, φτέρνισμα, καταρροή), χορηγούνται άμεσα απλή χειρουργική μάσκα και χαρτομάντηλα.

·        Γίνεται έρευνα για πιθανή έκθεση άλλων εργαζομένων ή πελατών και ζητείται να ακολουθήσουν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

·        Γίνεται απολύμανση όλων των επιφανειών με έμφαση στους χώρους εργασίας και στον εξοπλισμό που χρησιμοποίησε το πιθανού κρούσμα.

 

Η διεύθυνση του ξενοδοχείου μας δεσμεύεται για την πλήρη εφαρμογή του ελληνικού υγειονομικού πρωτοκόλλου λειτουργίας των ξενοδοχείων.

 

Σας ευχόμαστε ασφαλή και ευχάριστη διαμονή στο ξενοδοχείο μας!

 

Belvedere team

www.hotel-belvedere.gr

Emergency phone +30 6983188386

Doctor phone +30 6975517329